YOUTUBE

CrossFit Games 16.4

16.4 teljesítve, ami nem az én wodom volt. 13 perc alatt kellett ledarálni az alábbi feladatsort: 55 db deadlift, azaz felhúzás 43 kilóval, 55 db fallabda 4 kilós labdával, 55 kalória evezés és végül 55 db fekvőtámasz. Ha ez kész, természetesen lehet kezdeni elölről a sort egészen a 13 perc lejártáig. Az első két feladatot egész jól abszolváltam, de sajnos az evezésen elvéreztem. Ritkán evezek és semmi technikám nincs, túl gyorsan, kevés erővel dolgozom, így lassan mentek nagyon a kalóriák. Itt nagyon sok idő elment, így a fekvőtámaszt egy híján nem tudtam befejezni. 219 ismétléssel végeztem és persze teljes összeeséssel. Most nem vagyok elégedett magammal, mert nagyon szerettem volna elkezdeni a 2.kört.

Hírek

Az apák napi programunkat az immár hagyományosnak...

A Fiatal Családosok Klubja (FICSAK) és a Magyar Női...

A Fiatal Családosok Klubja (Ficsak) „Családban a...

Sok kis – és nagy lábra is felkerült a síléc a...

Az általam alapított Fiatal Családosok Klubja és a...

Negyedik alkalommal szerveztük meg a hazai...

Ma délelőtt sajtótájékoztatót tartottunk a...

Idén is megrendezzük a családszervezetek adventi...

Nagyon büszke vagyok rá, hogy csapatommal, immár...

Tizenhárom éve dolgozom Újbudáért, és október...

Az idei ősz sem múlhatott el futóverseny nélkül....

Az idei évben Mindvégig érték címmel rendeztük meg...